خبرگزاری کار ایران

۲۵ استعداد برتر کنکور سراسری چهارمحال‌وبختیاری بورسیه صنعتی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۷۰

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار، در سال تحصیلی جدید ۲۵ استعداد برتر کنکور سراسری در استان بورسیه صنعتی شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، یعقوب طادی رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی استعدادهای برتر کنکور با مشارکت بنیاد نخبگان و صنایع برتر هر استانی اجرا می‌شود که در همین راستا ۲۵ سهمیه چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد. 

وی ادامه داد: این دانشجویان نخبه که رتبه آن‌ها زیر ۲ هزار بوده است بعد از انجام مصاحبه مهارتی و عملی انتخاب و اکنون در واحدهای صنعتی استان همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها مشغول فعالیت شده‌اند. 

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دانشجویان منتخب علاوه‌بر اینکه برای فراگیری دروس تئوری و درسی خود در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند یک روز در هفته را در یک واحد صنعتی مشغول به کار می‌شوند. 

طادی تصریح کرد: این دانشجویان بابت حضور خود در واحدهای صنعتی حقوق ماهانه دریافت می‌کنند و علاوه‌بر آن می‌توانند تابستان را به‌صورت تمام وقت در این واحدهای اقتصادی مشغول به کار باشند. 

وی یادآور شد: دانشجویان پس از اتمام دوران تحصیل به صورت نیروی رسمی این واحدهای صنعتی استخدام می‌شوند. 

طادی هدف اصلی از اجرای این طرح را شناسایی، توانمندسازی و حفظ نخبگان، پیش‌بینی آینده شغلی نخبگان و استعدادهای برتر و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح نه تنها استعدادهای برتر شناسایی می‌شوند و مهارت‌های لازم را برای آینده کاری خود فرا می‌گیرند بلکه واحدهای صنعتی نیز از نبوغ و ظرفیت این نخبگان در راستای بهره‌وری واحد خود بهره‌گیری می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز