خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در محدوده میدان ونک/ سه نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۱۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در محدوده میدان ونک خبرداد.

جلال ملکی در مورد حادثه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶:۵۳ امروز یک مورد آتش‌سوزی در واحدی مسکونی در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه نگار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بود که در هر طبقه از آن دو واحد مسکونی قرار داشت،مرکز آتش‌سوزی اتاقی به مساحت حدود ۱۲ متری در یک واحد ۱۲۰ متری در طبقه آخر این ساختمان بود. در پی این حادثه دود زیادی تمام ساختمان را فرا گرفته و آتش از اتاق خواب به دیگر بخش‌های ساختمان نیز سرایت کرده بود. همچنین گسترش آتش به بالکن این واحد که مملو از کتاب و ضایعات بود، سبب انتقال شعله‌های آتش به بالکن واحد مسکونی مجاور نیز شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را آغاز کرده و همزمان اقدام به جستجو در ساختمان کردند. تعدادی از ساکنان تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان موفق به خروج از ساختمان شده بودند، اما سه نفر شامل دو آقا و یک خانم که بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن داشتند در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان این افراد را نجات داده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی با اشاره به این موضوع که همزمان عملیات آتش‌نشانان برای اطفاء حریق نیز ادامه پیدا کرد،گفت: دقایقی بعد آنان موفق به مهار و اطفای کامل حریق در این واحد مسکونی شدند. همچنین با اقدام به موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به اماکن مجاور نیز جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد:عوامل آتش‌نشانی پس از انجام این اقدامات حوالی ساعت ۱۸:۳۰ به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن دلیل وقوع این آتش‌سوزی را شروع کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز