خبرگزاری کار ایران

وقوع یک تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۷۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پژو ۴۰۵ با کامیون خاور در غرب تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۵۴ دوشنبه شب یک مورد حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی، نرسیده به خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به شدت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرده و متوقف شده است. شدت این حادثه به حدی بود که کابین خودرو مچاله شده و چهارنفر درون آن محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به برش قطعات خودرو کرده و چهار سرنشین محبوس درون کابین را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد یک خانم ۷۵ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی تصریح کرد: در این حادثه سه نفر شامل یک آقا و دو خانم که همگی بین ۶۰ تا ۶۵ سال سن داشتند نیز دچار آسیب دیدگی شده بودند، این سه مصدوم نیز که آسیب دیدگی شدیدی هم داشتند برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند. محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز