خبرگزاری کار ایران

ترکیدگی لوله آب در بزرگراه لشگری/ اعلام مسیر جایگزین توسط پلیس راهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۴۴

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترکیدگی لوله‌ اصلی آب در محدوده بزرگراه شهید لشگری در غرب پایتخت خبر داد و گفت: در پی این حادثه محدودیت ترافیکی توسط عوامل راهنمایی و رانندگی اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز در محدوده بزرگراه لشگری مسیر شرق به غرب مقابل داروسازی پورسینا یک مورد حادثه ترکیدگی لوله اصلی آب شرب در لاین تندرو رخ داده است و این موضوع سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده شد.

وی با بیان این که به‌منظور اجرای عملیات ترمیم و تعمیر محدودیت تردد از سوی پلیس راهور در این مسیر ایجاد شد، اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال رفع مشکل پیش آمده هستند و تا زمان حل مشکل و ترمیم خط لوله آب، محدودیت تردد در این محدوده پابرجا خواهد ماند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این که ترافیک پرحجم و نسبتا سنگین در این محدوده گزارش شده است، تاکید کرد:‌ لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند، از محور جایگزین آزادراه تهران - کرج استفاده کنند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان خاطرنشان کرد: به محض پایان عملیات و رفع محدودیت‌ها این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز