خبرگزاری کار ایران

ادامه افتتاح ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران در ماه‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۴۵

پس از افتتاح ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در خط ۶ متروی تهران، ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران نیز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، عباس فتحعلی‌پور، مجری خط ۶ متروی تهران درباره برنامه‌های آتی برای توسعه این خط توضیح داد: اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری برای سال جاری، تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده خطوط ۶ و ۷ است. در خط ۶ برخی ایستگاه‌های قطعات میانی و شمالی باید تکمیل شوند که اخیرا ۳ ایستگاه از بخش شمالی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای ماه‌های پیش رو، سعی داریم ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی و شهدای کن را نیز به مرحله افتتاح برسانیم تا قطعه شمالی خط ۶، ایستگاه باقیمانده‌ای نداشته باشد. به موازات تکمیل ایستگاه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ورودی‌های دوم را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه ورودی دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران را امسال افتتاح خواهیم کرد.

مجری خط ۶ مترو همچنین به روند تکمیل ایستگاه‌های قطعه میانی این خط اشاره کرد و اظهار داشت: ۵ ایستگاه قطعه میانی خط ۶ نیز در نوبت تکمیل و افتتاح قرار دارند که در فاز نخست ایستگاه‌های میدان خراسان، بهار شیراز و استاد نجات‌اللهی هستند و دو ایستگاه سرباز و شهدای هفدهم شهریور هم در نوبت بعدی وارد مدار بهره‌برداری شبکه خطوط متروی تهران خواهند شد. 

براساس اعلام روابط‌‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، فتحعلی‌پور در پایان گفت: پروژه توسعه جنوبی خط ۶ نیز مرحله حفاری تونل و احداث ایستگاه‌های چهارگانه خود را پیش‌رو دارد که امیدواریم سال آینده با اتمام عملیات حفاری، فرآیند افتتاح برخی ایستگاه‌های این قطعه نیز به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز