خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری اعلام کرد:

تشریح آخرین وضعیت ناوگان اتوبوسرانی تهران/ طرح ترافیک تا پایان سال تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۳۱

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت: به‌دنبال وضع مقررات جدید و تغییر در طرح ترافیک موجود هستیم که آن را تا پایان سال عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محسن هرمزی با بیان این که از ابتدای امسال ۳۳۹ دستگاه اتوبوس شامل ۲۳۷ دستگاه اتوبوس جدید خریداری‌شده و ۱۰۲ دستگاه اتوبوس موجود بازسازی‌شده وارد خطوط اتوبوسرانی تهران شده‌اند، اظهار داشت: در دوره فعلی مدیریت شهری تهران، مجموعا ۶۶۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شده است.

وی با تاکید بر این که در زمان تحویل شهرداری تهران به دوره مدیریت فعلی، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت کمتر از یک‌هزار دستگاه اتوبوس شاغل داشت، گفت: این در شرایطی است که امروز این ناوگان، دو هزار و ۴۷ دستگاه اتوبوس شاغل دارد؛ ضمن این که برای تامین سه هزار و ۴۰ دستگاه اتوبوس نو نیز قرارداد منعقد کرده‌ایم.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که تا پایان سال جاری، ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای امسال، ۱۰۲ دستگاه اتوبوس را بازسازی اساسی کرده‌ایم که این تعداد تا پایان سال جاری به ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید. 

وی با بیان این که شهرداری گام‌های اولیه را برای مهار ترافیک تهران برداشته است، عنوان کرد: اقدامات اجراشده و در دست انجام را می‌توانیم نقطه آغاز تحول در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک پایتخت بنامیم. با اقدامات بیشتری که در آینده اجرا می‌شود، در صدد هستیم تا سهم استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهیم و جریان ترافیک را بهتر کنترل کنیم. 

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، هرمزی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در دستور کار داریم، وضع مقررات جدید و تغییر در طرح ترافیک موجود است که آن را تا پایان سال عملیاتی خواهیم کرد و امیدواریم با اجرایی شدن این تغییرات، مدیریت بهتری را در محدوده‌های ترافیکی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز