خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

شهدای گمنام، سند نامدار انقلاب اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۳۹

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، شهدای گمنام را سند نامدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مرزبانان در راه پاسداری از آرمان های شهدا گام برداشته و خود را وام‌دار شهدا می‌دانند.

 

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام که با حضور خانواده‌های کارکنان در شهرک سازمانی ثامن الائمه (ع) برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: شهدا با تقدیم خون خود دو تکلیف عمده انجام دادند، اول خدمت به دین که برای اسلام شهید شدند و برای خدا جان خود را فدا کرده‌اند، دوم نسبت به کشور و ملت تعصب داشته و با غیرتمندی از آب و خاک کشورشان دفاع کردند.

وی افزود: در واقع شهیدان گمنام از مال، جان و حتی نام خود گذشتند تا ایثارگری را به اوج برسانند، امروز اگر همه ما در ایرانی امن زندگی می‌کنیم، این آزادی و امنیت را مدیون خون همین شهدا هستیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام، اظهار داشت: شهدای گمنام در گمنامی خود تحولی عظیم در جامعه ایجاد کردند و شهادت مظلومانه و بی‌نشان ماندن این شهدای بزرگوار، تفاوتی معنادار و مثال زدنی دارد، آن‌ها معرفت و شناخت حقایق را دریافتند که برای رسیدن به معبود خویش از یکدیگر سبقت گرفتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شهدای گمنام، سند نامدارهای انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: شهدا از بهترین انسان‌ها و سند هویت انقلاب اسلامی هستند که اساس و بنیان آن بر ایمان و اعتقاد به خدا استوار است و اگر بخواهیم در آینده هم در مقابل دشمنانی‌های استکبار جهانی بیمه شویم باید فرهنگ ایثار وشهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مهمترین پیام شهدا حمایت از ولایت فقیه است و مرزبانان عرصه نظم و امنیت با سرمشق از این ستارگان درخشان همواره در راه پاسداری از آرمان‌های آنان گام برداشته و در راه ایجاد نظم و امنیت مرزهای کشور ذره‌ای کوتاهی نخواهند کرد زیرا خود را وام‌دار شهدا و رهروان راستین باب شهادت می‌دانند.

گفتنی است؛ تشییع و خاکسپاری شهید گمنام امروز پنج شنبه ۲۰ مهرماه در ستاد مرزبانی فراجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز