خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی کل فراجا اعلام کرد:

رونمایی از طرح کال سنتر جدید و نرم‌افزار کاربردی پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۶۹

رئیس بازرسی کل فراجا در مراسم رونمایی از طرح کال سنتر جدید و نرم افزار کاربردی ۱۹۷ بر لزوم هوشمندسازی و تحول در مرکز نظارت همگانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه آیین رونمایی از طرح کال سنتر جدید و نرم‌افزار کاربردی مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ بازرسی کل فراجا که با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد، ضمن تبریک «هفته انتظامی» گفت: سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات، شکایت‌ها و تقدیر شهروندان از عملکرد پلیس است و در حال حاضر نگاه دانش‌بنیانی به تولید و ایجاد سامانه‌های کاربردی در بازرسی فراجا شکل گرفته است. 

وی همچنین ایجاد تحول در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ با تاکید بر هوشمندسازی و ارتقای بستر ارتباطی و بهبود کیفیت پاسخگویی در این مرکز را از اهداف بازرسی کل فراجا برشمرد و افزود: هر سازمانی موفقیت خود را در برقراری ارتباط مناسب، مؤثر و مناسب با جامعه هدف خود می‌بیند و این مهم، زمانی بروز پیدا می کند که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شویم. 

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه جدید مرکز تماس نظارت همگانی بازرسی کل فراجا، شاهد ارتقای امنیت در مکالمات، اخذ گزارشات مدیریتی، سرعت در ثبت و ارسال تقدیر، پیشنهاد، انتقاد، شکایت شهروندان در بستر اینترنت، اطلاع از آخرین وضعیت پیام ارسالی به صورت برخط، مدیریت اپراتورها به‌منظور پاسخگویی صحیح و به‌هنگام و در نهایت، افزایش رضایتمندی و کاهش صف انتظار مراجعه‌کنندگان خواهیم بود. 

این مقام ارشد انتظامی، پاسخگویی به کلیه تماس‌ها در مرکز، امکان ارسال پیام برای اپراتورها در شبکه، مشارکت حداکثری مردم از طریق تسهیل در ارتباط و جلب رضایت و اعتماد شهروندان و افزایش سرمایه اجتماعی فراجا را از جمله دیگر دستاوردهای سامانه جدید دانست. 

معصوم‌بیگی در پایان به راه اندازی نرم افزار کاربردی ۱۹۷ در بستر «پلیس من» نیز  اشاره کرد و درباره ویژگی‌های این نرم افزار گفت: با هوشمندسازی پاسخگویی به مطالبات مردم، شاهد افزایش سرعت در رسیدگی به درخواست‌های مردمی و فراهم شدن امکان رصد وضعیت پیام از سوی شهروندان هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز