خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی اعلام کرد:

نصب ۶۰ یونیت پله‌برقی تا پایان سال در پایتخت/ هیچ شهری به اندازه تهران پله‌برقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۳۸

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله برقی‌ تولید داخل در سطح پایتخت تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد: هیچ شهری به اندازه تهران یونیت پله‌برقی ندارد و این گزاره قابل اثبات است که یونیت‌های پله‌های برقی بدون ضابطه و نگاه کارشناسی در شهر نصب شده است و این روند باید اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، رضا صیادی از نصب ۶۰ یونیت جدید پله برقی‌ تولید داخل در سطح پایتخت تا پایان امسال خبر داد و گفت: در کنار نصب یونیت‌های جدید، اتفاق دیگری که رقم خواهد خورد، تکیه کردن روی تولید داخل و بومی‌سازی یونیت‌های پله‌برقی است. این اتفاق حاکی از آن است که ما از برندهای ژاپنی و چینی پله‌برقی بی‌نیاز شده‌ایم.

وی با ارائه توضیحاتی درباره شرکت تولیدکننده یونیت‌ها اظهار داشت: شرکت تولیدکننده یونیت که در شهرک صنعتی قرار دارد، یکی از شرکت‌های معتبر داخلی است که ما بازدید مفصلی از آنجا داشته‌ایم. بالای ۹۰ درصد تولیدات این شرکت، مخصوصا مهم‌ترین قطعه یونیت پله‌برقی که موتور آن است، در داخل کشور تولید می‌شود. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک نصب این یونیت‌ها آغاز خواهد شد و به مرور زمان، نصیب یونیت‌ها با شیبی ملایم شیب که برای معلولان و کم‌توانان نیز قابل استفاده باشد، ادامه خواهد یافت. 

براساس اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، صیادی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که شهرهای پیشرفته دنیا را نظاره می‌کنیم، هیچ شهری به اندازه تهران یونیت پله‌برقی ندارد و این گزاره قابل اثبات است که یونیت‌های پله‌های برقی بدون ضابطه و نگاه کارشناسی در شهر نصب شده است و این روند باید اصلاح شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز