خبرگزاری کار ایران

به همّت سازمان ملّی تعلیم و تربیت کودک برقرار شد:

بیمه ویژه کودکستان‌ها و نوآموزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۱۱

هم‌زمان با میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) بیمه کودکان زیر ۷ سال و کارکنان کودکستان‌ها به همت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برقرار شد.

به گزارش ایلنا از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، قرارداد بیمه حوادث و مسئولیت مدنی کودکان، مربیان، کارکنان و مدیران کودکستان‌ها و مراکز مورد تایید سازمان ملّی تعلیم و تربیت کودک به همت این سازمان منعقد شد. 

این بیمه‌نامه شامل دو بخش اصلی است؛ اول تعهدات «بخش حوادث» و دوم تعهدات «بخش مسئولیت مدنی» که هر یک از بیمه‌شدگان می‌توانند با یک بار پرداخت حق بیمه، به مدت یک سال تحت حمایت‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای قرار بگیرند. 

علاوه بر آن، افراد تحت پوشش با انتقال از یک مهد به مهد دیگر، نیاز به پرداخت مجدد حق بیمه ندارد و کماکان بیمه‌شده محسوب خواهند شد. 

نکته مهم اینکه این بیمه‌نامه برای بیمه‌شدگان محدودیتی در گرفتن خسارت قائل نیست و فاقد پوشش‌های تعارفی است؛ بنابراین همه پوشش‌ها کاملاً کارشناسی‌شده و کاربردی‌اند. 

متقاضیان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این بیمه به نشانی اینترنتی https://sinad.mic.co.ir/koodak مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۴۵۳۷۷ تماس بگیرند. 

لازم به ذکر است، این بیمه‌نامه شامل همه کودکان از بدو تولد تا پایان ۶ سال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز