خبرگزاری کار ایران

دیدار معاونان وزارت علوم ایران و قطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۳۱

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که برای شرکت در بیستمین اجلاس جهانی علم و فناوری در جامعه (STS) به کیوتو ژاپن سفر کرده است، در حاشیه روز دوم اجلاس با ابراهیم النعیمی معاون وزیر آموزش عالی قطر ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در دیدار پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رئیس دانشگاه علوم و فناوری قطر، معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف و رئیس دانشگاه اراک نیز حضور داشتند، دو طرف ضمن یادآوری ملاقات خرداد ماه امسال قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل با وزیر آموزش عالی قطر در حاشیه اجلاس وزرای منتخب علوم و فناوری کشورهای اسلامی در آلماتی قزاقستان، بر اجرایی‌سازی توافقات صورت گرفته در آن دیدار تاکید کرده. 

همچنین بحث‌های مفصلی در خصوص انجام طرح‌های پژوهشی مشترک و مکانیسم انجام آن صورت پذیرفت و مقرر شد موضوع توسط مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی و موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی به عنوان دبیر کارگروه همکاری‌های علمی و فناوری با دولت قطر پیگیری شود. 

در پایان این دیدار، معاون وزیر آموزش عالی قطر از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست علم و فناوری WISE در قطر دعوت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز