خبرگزاری کار ایران

هشدار زرد هواشناسی درباره بارش باران و کاهش دما در برخی نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۲۶

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد که امروز و فردا در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.

همچنین روز دوشنبه در مناطقی از کردستان و کرمانشاه، افزایش ابر و بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست. روز سه‌شنبه نیز در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار، رعد و برق و وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

این شرایط روز چهارشنبه در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه در شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه دارد.

براساس هشدار زرد صادرشده توسط سازمان هواشناسی کشور، طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر ۵ تا ۸ درجه کاهش دما انتظار می‌رود.

همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مطابق اعلام سازمان هواشناسی کشور، از بعد از ظهر امروز تا آخر هفته خلیج‌فارس و همچنین در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز