خبرگزاری کار ایران

اصلاح مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری تهران در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۸۵

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری به اشخاص حقوقی و حقیقی بررسی و با ارائه پیشنهادات و انجام اصلاحاتی توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز در یکصد و هشتادمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی بررسی شد.

نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جریان بررسی این لایحه گفت: یک فوریت این لایحه در گذشته به تصویب رسیده است و اصلاحات لازم نیز در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و لحاظ شده که در این میان، مقدمه و ماده یک و دو این مصوبه در کمسیون‌ها هیچ تغییری نداشته است.

در ادامه این جلسه، ناصر امانی، احمد علوی، سید جعفر تشکری هاشمی، احمد صادقی و برخی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، پیشنهاداتی را برای اصلاح برخی بندهای لایحه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری ارائه کردند که پس از موافقت سایر اعضا با این پیشنهاد، اصلاحاتی در این لایحه اعمال شد. 

از جمله اصلاحات اعمال‌شده در لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی، لزوم ثبت املاک واگذارشده توسط شهرداری در «سامانه شفافیت» بود که با پیشنهاد احمد صادقی و موافقت پرویز سروری، نایب‌رئیس و دیگر اعضای شورا به این مصوبه اضافه شد. 

گفتنی است، در در نهایت پس از انجام اصلاحات لازم در لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی، این لایحه با حداکثر آرای موافق به تصویب پارلمان شهری پایتخت رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز