خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران اعلام کرد:

استقبال بیش از ۳۰ هزار نفر از «کیف پول شهروندی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۳۰

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری گفت: از ابتدای اجرای طرح تا کنون بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن «کیف پول شهروندی» را در تلفن‌های همراه خود نصب کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سعید جهانی با بیان این کهه در تمام ایستگاه‌های مترو به ویژه گیت‌های ورودی، بارکدخوان نصب شده است، اظهار داشت: ممکن است در گیت‌های خروجی تعداد دستگاه‌های بارکدخوان کمتر باشد، اما در هر ایستگاه حداقل در یک گیت خروجی، دستگاه نصب شده است.

وی با اشاره به نصب دستگاه‌ها در ایستگاه‌های بی‌آرتی نیز خاطرنشان کرد: تعدادی از ایستگاه‌ها پیش از این نیز دستگاه نداشتند و نصب دستگاه مقرون به صرفه نبود، اما در ایستگاه‌هایی که نیروی انسانی مستقر دارند، دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با بیان این که نواقص و ایرادات طرح کیف پول شهروندی در حال رفع است، یادآور شد: با توجه به تماس‌های مردم با مراکز تماس شهرداری و ثبت نظرات در سایت‌های مختلف، در حال به‌روزرسانی اپلیکیشن و رفع نواقص هستیم.

جهانی با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از کیف پول شهروندی، تصریح کرد: از هفته گذشته که اجرای طرح آغاز شده است، بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را نصب کرده‌اند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، با اجرای طرح «کیف پول شهروندی» دیگر نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی برای شارژ کارت بلیت نیست و شهروندان پس از شارژ حساب خود در کیف پول شهروندی می‌توانند از طریق QR کد، هزینه سفر خود در مترو را بپردازند.

همچنین علاوه بر حذف سقف اعتباری، در صورت مفقودی کارت بلیت امکان بازگشت اعتبار با ساز و کارهای پیش‌بینی‌شده در اپلیکیشن وجود دارد و از طرفی دیگر استفاده از کیف پول شهروندی در چندین نقطه که به تدریج تحت پوشش طرح ABT قرار می‌گیرند، امکان‌پذیر می‌شود.

گفتنی است، در این طرح این امکان وجود دارد که در صورت مفقود شدن کارت بلیت، برای جلوگیری از سوء استفاده سایر افراد از کارت مفقودی، شهروندان به‌راحتی با مراجعه به حساب کاربری خود، کارت را باطل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز