خبرگزاری کار ایران

در کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران تصویب شد؛

ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره/ الزام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به تامین سوخت استاندارد واحدهای بزرگ‌مقیاس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۳۴

دومین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در سال ۱۴۰۲ بعداز ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حضور اعضای کارگروه به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی دستگاه‌ها با توجه به افزایش آلودگی هوا در نیمه دوم سال در محل استانداری تهران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مزینانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای استان با بیان این که برنامه‌ریزی در خصوص آمادگی دستگاه‌ها با توجه به افزایش آلودگی هوا در نیمه دوم سال از جمله موضوعات بررسی‌شده در این نشست بود، گفت: مقرر شد فرمانداران شهرستان‌های استان تهران ضمن نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه مواقع اضطرار، گزارش اقدامات را به استانداری تهران اعلام کنند.

وی با بیان این که گزارش پلیس راهور تهران بزرگ در برخورد با خودروها و موتور سیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود، اظهار داشت: مقرر شد پلیس‌های راه و راهور استان تهران نسبت به برنامه‌ریزی لازم برای ممانعت از ورود کامیون‌ها و خودروهای سنگین در مواقع اضطرار آلودگی هوا اقدام و نتایج را به استانداری اعلام کنند.

مزینانی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد فرمانداران شهرستان‌های استان تهران هماهنگی لازم به‌منظور جلوگیری از پسماندسوزی ازطریق بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را انجام دهند و‌ گزارش اقدامات را به استانداری ارائه کنند.

دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران از دیگر موضوعات طرح‌شده در این جلسه را ارائه گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص تکالیف مقرر در قانون هوای پاک در زمینه نوع، میزان و کیفیت سوخت توزیعی در جایگاه‌ها، صنایع و نیروگاه‌های استان و اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های سوخت استان عنوان کرد و گفت: در این خصوص ارسال برنامه زمان‌بندی تجهیز کامل طرح کهاب جایگاه‌های عرضه سوخت به استانداری تهران توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به تصویب رسید.

براساس اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران، مزینانی در پایان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات این نشست مقرر شد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نسبت به ممنوعیت عرضه سوخت نفت کوره و همچنین تامین سوخت استاندارد واحد‌های بزرگ‌مقیاس و صنایع اقدام و نتایج را به استانداری اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز