خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

اگر دشمن بخواهد امنیت نظام را دچار خدشه کند، واکنش ما پشیمان‌کننده خواهد بود.

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۴۰۸

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند، واکنش ما شدید و پشیمان‌کننده خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به عنوان یک سرباز انتظامی این را می‌گویم که اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند، واکنش ما شدید و پشیمان‌کننده خواهد بود، مگر جمهوری اسلامی به سادگی به دست آمده که کسی تصور کند ما با دشمنان این نظام، اسلام و قرآن مماشات می‌کنیم، این جزو وظایف قطعی ماست، ابایی هم نداریم، از کسی هم نمی‌ترسیم.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باور دارند که فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، کلام حضرت ولیعصر (عج) است و اثر این نفس مطمئنه را در بخش نظامی به‌خوبی مشاهده می‌کنیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور بیان داشت: با افتخار اعلام‌ می‌کنم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و نیروهای مسلح اگر دشمن به این گمان برسد که می‌تواند در صفوف به‌هم‌پیوسته نیروهای مسلح رخنه‌ای ایجاد کند، سخت در اشتباه است.

ادیانی ضمن بازگویی عظمت ماموریت اربعین حسینی (ع) عنوان داشت: به نوبه خودم از تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک کارکنان پلیس در برپایی حماسه اربعین که مورد تقدیر نایب امام زمان (عج) واقع شد، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در این آیین، از خدمات «حجت‌الاسلام صادق غلامعلی‌تبار» تکریم و تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام «یدالله گوهری» به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز