خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۱۳

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشته و مجروح شدن ۲ نفر در پی درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نجم‌الدین مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محله‌های شهرستان پاکدشت و مجروح شدن ۲ نفر در این رابطه، رسیدگی به موضوع سریعا در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از اراذل و اوباش که دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری و ... بود، بر اثر اختلاف ملکی و ایجاد چهاردیواری غیرمجاز با ۲ نفر درگیر و اقدام به تیراندازی به طرف آنها کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال مجروحین به مراکز درمانی اظهار کرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

مرادی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه به مرجع قضایی معرفی شد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مجروحین در اثر تیراندازی و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز تحت درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز