خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل فراری ۳ نفر در کمتر از ۴۸ ساعت در مرودشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از دستگیری قاتل فراری ۳ نفر با تلاش پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرشید زینلی درتشریح جزئیات این خبر گفت: دو روز پیش (۲۸ مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی اتنظامی شهرستان مرودشت قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام طی کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه‌روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کنند و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز کشف کردند.

زینلی با بیان این که در سوابق متهم دستگیرشده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته است که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ ساله به قتل یک جوان ۲۶ ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش با سن‌های ۲۶ و ۲۴ سال به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که دراین راستا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرارگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز