خبرگزاری کار ایران

اعلام وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۳۴

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین صبحگاهی در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت درخصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح دوشنبه بیستم شهریور ماه 1402 اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح بودیم.

وی افزود: در بزرگراه‌های نواب، همت، زین‌الدین، بابایی، حکیم و چمران شاهد شروع بار ترافیکی هستیم. همچنین در مسیرهای تقاطع حافظ – کریمخان، میدان صادقیه، خیابان آزادی، جانبازان، خیابان مطهری و خیابان ولیعصر (عج) دارای ترافیکی روان و در حال حرکت هستیم.

سرهنگ جوانبخت بیان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به‌منظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ در حال حرکت است و با کوچکترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از عابران پیاده خواست حتما در حین عبور از تقاطع‌ها به چراغ و رنگ آن توجه کنند و اگر چراغ عابرپیاده قرمز است به هیچ وجه پا در تقاطع نگذاشته و منتظر سبز شدن چراغ مخصوص عابران پیاده باشند و هیچگاه از عرض بزرگراه‌ها به‌منظور رفتن به طرف دیگر راه، عبور نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده عبور کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز