خبرگزاری کار ایران

نامگذاری معابر و اماکن عمومی تهران به نام مادران شهدا و زنان شهیده

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۲۵

در بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر تهران، مشکلات «سامانه نامگذاری» به‌منظور تسهیل در فرآیند نامگذاری معابر شهر بررسی شد.

به گزارش ایلنا، بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی پیشنهادات جدید برای تغییر نام اماکن و معابر پایتخت برگزار شد.

در این جلسه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام مادران معظم تک‌فرزند شهید و سه شهید به بالا و زنان شهیده شاخص در هفته دفاع مقدس، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مرکز ارتباطات شهرداری تهران، موارد پیشنهادی سازمان زنان دفاع مقدس را تا ۱۵ شهریور بررسی کند و نسبت به دریافت استعلامات لازم از بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ اقدام نماید.

در ادامه این جلسه، پیشنهادات مناطق ۱۳، ۱۵ و ۱۶ شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تغییر نام ۱۴ معبر از مناطق مذکور در کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران تصویب شد.

بررسی مشکلات «سامانه نامگذاری» با حضور معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به‌منظور تسهیل در فرآیند نامگذاری معابر پایتخت، پایان‌بخش این جلسه بود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه به‌منظور بررسی درخواست ریاست شورای اسلامی این شهر درخصوص نامگذاری تعدادی از مفاخر اهل این شهرستان که در تهران زندگی می‌کردند و خدمات ارزنده‌ای در سطح ملی داشته‌اند، حضور داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز