خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت ایران از ۲ مرکز درمانی در نجف اشرف

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۱۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از بخش‌های مختلف بیمارستان "نجف التعلیمی" و نحوه ارائه خدمات این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام عین اللهی در این بازدید از بیماران بستری در این مرکز درمانی از جمله دو بیمار ایرانی عیادت کرد و پیگیر امور درمانی آنها شد.

وی همچنین از خدمات این بیمارستان و نیروهای آن در رسیدگی به بیماران تقدیر کرد.

"مستشفی نجف التعلیمی" دارای ۵۰۰ تخت بیمارستانی و امکانات کامل درمانی مانند بخش تصویربرداری و بخش های بستری است.

در این بازدید دکتر عبدالله محمدالغزالی _ مدیر عامل سلامت عمومی استان نجف اشرف و دکتر نیکنام _ دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

همچنین صبح امروز (سه شنبه 14 شهریورماه) نیز دکتر عین‌اللهی به همراه دکتر کولیوند _ رییس جمعیت هلال احمر از بخش‌های بستری، داروخانه، اتاق احیا و مرکز هدایت عملیات بحران حاضر در درمانگاه "نباء" نجف اشرف بازدید کرد.

جمعیت هلال احمر در اربعین امسال ۴ مرکز هدایت عملیات بحران در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین ایجاد کرده و علاوه بر انتقال بیماران نیازمند به خدمات درمانی به بیمارستان‌های عراق با مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس در مرزهای کشورمان برای انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی کشورمان، همکاری دارد.

بنابر اعلام وبدا، تاکنون دو میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت پزشکی به زائران در عراق ارائه و حدود ۱۰۰ بیمار و مصدوم نیز جهت دریافت خدمات درمانی به کشورمان انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز