خبرگزاری کار ایران

خط ۷ مترو به فینال جایزه جهانی تعالی پروژه راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۳۶۹

پس از ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط تیم بین‌المللی متخصصان و کارشناسان انجمن مدیریت پروژه (IPMA) پروژه خط ۷ متروی تهران به جمع فینالیست‌های جایزه جهانی تعالی پروژه (Excellence Global Award IPMA Project) در بخش مگاپروژه‌ها راه یافت.

به گزارش ایلنا، پروژه خط ۷ متروی تهران که در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب تندیس نقره نهمین دوره جایزه ملی تعالی پروژه شده بود، این بار خود را در محک قضاوت انجمن‌های بین‌المللی قرار داده است.

به این ترتیب امسال این پروژه در کنار دو مگاپروژه دیگر از کشورهای کویت و امارات، جمع فینالیست‌های جایزه جهانی تعالی پروژه را تشکیل می‌دهند که نتیجه نهایی آن در پایان شهریورماه مشخص خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، از جمله ویژگی‌های پروژه خط ۷ متروی تهران که خود را در قد و قواره اَبَرپروژه‌های بین‌المللی قرار داده است، پرداختن مستمر به موضوعات توسعه دانش سازمانی و همچنین پایداری اجتماعی، اقتصادی و محیط‌زیستی است. این موارد در رویکرد سیستمی دست‌‌اندرکاران خط ۷ همواره جزو اولویت‌ها و ارزش‌های سازمانی مدیران قرار داشته است. 

گفتنی است، خط ۷ متروی تهران به طول ۲۷ کیلومتر و با ۲۲ ایستگاه، امسال تکمیل خواهد شد؛ ایستگاه میدان کتاب از این خط به عنوان یکی از زیباترین ایستگاه‌های شبکه متروی پایتخت، به‌زودی در خدمت شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز