خبرگزاری کار ایران

بارش باران و کاهش دما در برخی مناطق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۱۸

سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما، وزش باد، بارش باران و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، امروز چهارشنبه (۸ شهریور) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، خراسان شمالی، شمال استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. در این روز کاهش نسبی دما در این مناطق خواهیم داشت و دریای خزر مواج است.

روزهای پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده (۹ تا ۱۲ شهریور) نیز در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تا روز جمعه در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز شرقی وزش باد شدید و گردوخاک مورد انتظار است. این وضعیت چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین و مرکزی نیز پیش‌بینی می‌شود.

خلیج فارس در روز جمعه مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا ( ۹ شهریور) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۱۰ شهریور) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۸ و ۹ شهریور) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز