خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۵۱

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریورماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، «حسین بلندی» با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می‌یابد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعا در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است. 

بلندی در خاتمه گفت: ایجاد تحول در آموزش‌های شغلی و اجرای درست آن در کشور، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه‌ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز