خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

بودجه ۳۰ میلیاردی شهرداری برای اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۶۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تایید ابلاغ سوال مطرح‌شده توسط یک عضو شورا به شهردار پایتخت گفت: بودجه امسال شهرداری برای اربعین ۳۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز یکصد و هفتاد و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز گزارش مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در خصوص آتش‌سوزی بازار در صحن شورا ارائه خواهد شد، اظهار کرد: در ادامه گزارش محله‌ای توسط ناصر امانی، عضو شورا ارائه می‌شود و همچنین طرحی در مورد نحوه فعالیت مراکز ورزشی بررسی و تقسیم کار بین شهرداری‌های مناطق و سازمان ورزش بررسی خواهد شد.

وی با بیان این که نمی‌توان بازار تهران را جابه‌جا کرد، اظهار داشت: ساختمان‌های بازار قابل جابه جایی نیست؛ مگر این که ورودی و خروجی‌ها را جابه‌جا کنیم. با این حال، ضرورتی ندارد انبارها در خود بازار قرار داشته باشند. اخیرا هم تعدادی از واحدهایی که در آتش سوختند، انبار بودند. این انبارها به صورت انبوه در یک زیرزمین و حجره قرار گرفته‌اند و اگر چنین اتفاقاتی رخ دهد، سخت می‌توان به آنها دسترسی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: می‌توان انبارها را در خارج از شهر مستقر کرد و برای خرید و فروش عمده نیز می‌توان از خارج از شهر امور را انجام داد؛ ضرورتی بر این میزان فشردگی در بازار تهران وجود ندارد.

چمران همچنین درباره خدمات شهرداری تهران در اربعین نیز توضیح داد: مدیران شهرداری بیشتر در مناطق مرزی حضور دارند، گفت: با کاری که در ستاد اربعین صورت گرفته است، هریک از شهرداری‌های مناطق در یکی از نقاط مرزی ایران و عراق مستقر خواهند شد تا آسایش و آرامش زائران فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران مناطق نیروها را مستقر می‌کنند و به تهران بازخواهند گشت، خاطرنشان کرد: بودجه امسال شهرداری برای اربعین ۳۰ میلیارد تومان است.

چمران همچنین ضمن تایید مطرح شدن طرح سوال از شهردار تهران توسط یک عضو شورا، خاطرنشان کرد: ما این سوال را به شهردار تهران ابلاغ کرده‌ایم و در اولین جلسه‌ای که تنظیم کنیم، شهردار در صحن حضور خواهد یافت و پاسخگوی سوال مطرح‌شده، خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز