خبرگزاری کار ایران

محمدخانی در اختتامیه رالی خانوادگی خبرنگاران:

شهرداری تهران از برنامه‌هایی که موجب نشاط و امید در خانواده‌ها می‌شود، استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۶۴

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران آمادگی دارد تا درخصوص برنامه‌هایی که موجب ایجاد امید و نشاط در خانواده‌های تهرانی می‌شود، همکاری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، آیین اختتامیه «رالی خانوادگی ویژه خبرنگاران» ظهر امروز - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - در محل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس کانون اتومبیل‌رانی ایران، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت میراث و سخنگوی شهرداری تهران برگزار شد، از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در سخنان خود ضمن تبریک «روز خبرنگار» گفت: شاید بتوان گفت که هر روز روز خبرنگار است و یا هیچ روزی روز خبرنگار نیست، چراکه روزی نیست که خبرنگاران آن روز را با خیال راحت و خاطری آسوده گرامی بدارند، همین امروز که برای خبرنگاران این برنامه تدارک دیده شده است نیز برخی از آنها در حال پوشش این مراسم هستند.

وی افزود: اصل این اتفاق مبارک است و این خرق عادت و طرح نویی که در وزارت میراث فرهنگی و کانون اتومبیل‌رانی ایجاد شده، امری پسندیده و قابل تقدیر است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: در شهرداری تهران از هرگونه اتفاق مشابه استقبال می‌کنیم، کما این که در جشنواره آرمان رویداد مشابهی را با مشارکت شهروندان برگزار کردیم و اگر درخواستی از سمت وزارت میراث باشد، آماده هستیم تا اتفاق مشابهی برای خانواده‌های تهرانی رقم بزنیم، ما برای  هر اتفاقی که برای خانواده‌های تهرانی در جهت ایجاد امید و نشاط رقم بخورد، آمادگی همکاری داریم.

مدیرکل حوزه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز در سخنانی کوتاه از همت برگزارکنندگان «رالی ویژه خبرنگاران» به‌ویژه مجموعه شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز