خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان:

مهم‌ترین عامل مهاجرت از استان مسئله زیست‌محیطی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۸۲۸

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در حوزه مهاجرت کار پژوهشی انجام شده و بر اساس مطالعه صورت گرفته مهم‌ترین عامل را مسئله زیست محیطی دانستند واین یک تلنگر در استان است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، محمد اراضی جلالی گفت: در حوزه مهاجرت کار پژوهشی انجام شده و بر اساس مطالعه صورت گرفته مهم‌ترین عامل را مسئله زیست محیطی دانستند واین یک تلنگر در استان است در نتیجه باید پارک علم و فناوری سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خود را به سمت مدیریت‌های آلودگی‌های زیست محیطی، ریز گردها، آلاینده‌های شیمیایی صنایع قرار دهیم. 

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: استان خوزستان قبل از اینکه نفتی باشد یک استان کشاورزی است و باید توسعه کشاورزی را در اولویت قرار دهیم، در حوزه کشاورزی از تعداد ۴۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان، ۵۰ شرکت مستقیما و تعداد زیادی غیر مستقیم و چون هوشمندی‌سازی کشاورزی شرکت‌های حوزه IT نیز فعال هستند، به طور کلی شرکت‌های بسیار فعالی در این حوزه داریم. 

راضی جلالی درخصوص چالش‌ها و مشکلات شهر با ورود شرکت‌های دانش بنیان واقعی در حالی که متقاضی کار و پروژه سازمان‌ها و صنایع هستند ادامه داد؛ از آنجا که فناوری یک فرهنگ و باور است و اگر فناوری وارد حوزه کاری بشود بهره‌وری را بالا و هزینه‌ها را کاهش، در کل دوام کار افزایش و چالش‌ها به حداقل می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز