خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

شرکت‌های دانش بنیان باید نیاز محور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۸۳

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با تاکید بر اینکه، شرکت‌های دانش بنیان باید نیاز محور باشند، بیان داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان نیز وظیفه خود می‌داند که زمینه دریافت تسهیلات شرکت ها را فراهم کند و این مهم از طریق شورای اشتغال استان پیگیری می شود.

جلسه هم اندیشی رئیس پارک علم و فناروی هرمزگان با شرکت‌های زیر مجموعه موسسات این پارک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با رفع موانع و توسعه شرکت‌ها پرداختند.
علی فتی، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، نیز ضمن استقبال از دیدگاه‌ها بر همکاری شرکت‌ها و استفاده از توان یکدیگر تاکید کرد و بیان داشت: حضور مستمر در پارک علم و فناوری توانمندی شرکت‌ها را افزایش می‌دهد.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با تاکید بر اینکه، شرکت‌های دانش بنیان باید نیاز محور باشند، بیان داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان نیز وظیفه خود می‌داند که زمینه دریافت تسهیلات شرکت‌ها را فراهم کند و این مهم از طریق شورای اشتغال استان پیگیری می‌شود.
وی در ادامه به برنامه‌های پارک علم و فناوری هرمزگان در راستای حمایت از شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری اشاره کرد و افزود: معافیت مالیاتی، بیمه‌ای و… از جمله تسهیلاتی است که برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.
فتی همچنین از فراهم کردن زمینه استفاده شرکت‌ها و واحدهای فناور پارک علم و فناوری از آزمایشگاه‌های دولتی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته و مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تبلیغات محصول شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند نقش به سزایی در کمک به این شرکت‌ها داشته باشد، افزود: در تلاش هستیم با همکاری شهرداری بندرعباس بیلبورد اختصاصی پارک علم و فناوری را در یکی از نقاط پر تردد شهر بندرعباس در اختیار بگیریم و به معرفی محصولات شرکت‌ها بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز