خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر خبر داد:

ارائه گزارش اقدامات حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۹۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری از اقدامات این حوزه در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی از برگزاری صدو شصت و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۱ روز یکشنبه ۲۲ مردادماه سال ۱۴۰۲ در تالار رسمی شورا خبر داد و گفت: در ابتدای این جلسه، سید احمد علوی عضو شورا نطق پیش از دستور خواهند داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه جلسه در خصوص اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های در دست اقدام ماه محرم و اربعین حسینی (ع) ارائه گزارش خواهد داشت. 

وی در ادامه گفت: انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیأت بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه موضوع ماده بیست و چهارم بررسی و انتخاب خواهد شد.

نادعلی در تشریح دستور بعدی صحن شورا گفت: بیست و سومین صورت‌جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد. 

وی در پایان گفت: شش پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن در این جلسه تعیین تکلیف خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز