خبرگزاری کار ایران

اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر از هموطنان در پی حوادث جوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۱۰

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی یک هفته گذشته، از اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر از هموطنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی (سیل/ طوفان/رعدوبرق) از سیزدهم تا ساعت ۵:۳۰، امروز ١٨ مرداد، به ارائه آمار خدمات جمعیت هلال‌احمر پرداخت و گفت: امدادگران، به هفت استان کشور، ۱۲ شهرستان و ۲۱ روستا، خدمات امدادی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان، به ۶۳۱ نفر امدادرسانی شد، ادامه داد: ۱۶۷ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۲۹ نفر به مناطق امن و یک نفر به مراکز درمانی منتقل شدند؛ متاسفانه دو نفر از هموطنان در شهرستان شیروان، در حوادث جوی، جان خود را از دست دادند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی افزود: در یک هفته گذشته، ۵۴ تیم عملیاتی شامل ۲۳۱ نفر، در این عملیات شرکت کردند و طی آن امدادگران با کمک پمپ آب و دستگاه لجنکش، آب تجمیع شده در ۴۹‌ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی ادامه داد: ۳۲ دستگاه چادر، ۲۰۷ تخته پتو، ۱۲۷ تخته موکت، ۱۸۹ کیلوگرم نایلون، ۱۹۹ بسته غذایی، ۴۰ قرص نان، ۹۰ قوطی کنسروجات و ۳۶ بطری آب معدنی توزیع شد.امدادرسانی در استان‌های کرمان و گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز