خبرگزاری کار ایران

بارش باران و وزش باد در ۱۳ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۳۳

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با گذر امواج کم‌دامنه از تراز میانی جو در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های مرکزی، قم، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان در برخی ساعات رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های خفیف انتظار می‌رود و در چهارمحال و بختیاری،‌اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس،‌ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور جو پایداری مستقر می‌شود که باعث افزایش دما در نیمه غربی کشور خواهد شد.

طی 5 روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان در این مدت مواج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز