خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه مشترک ستادهای مرکزی اربعین ایران و عراق/ حل مشکلات در مرز زرباطیه و مهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۷۳۱

جلسه مشترک رئیس ستاد اربعین ایران و وزیر امور داخله عراق با محوریت مسائل پیاده روی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد.

 به گزارش ایلنا، جلسه مشترک فی مابین ستادهای مرکزی اربعین ایران و عراق با حضور عبدالامیر الشمری وزیر امور داخله عراق و سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین ایران، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق، کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ایران، مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، نظری رئیس قرارگاه زیر ساخت اربعین و تنی چند از مقامات ایرانی و عراقی جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات احتمالی آئین جهانی پیاده روی زائران اربعین حسینی تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، با موافقت طرفین مقرر گردید جهت شناسایی و رفع مشکلات این رویداد بزرگ و ارائه خدمات مطلوب و بهتر به زائرین ابا عبدالحسین(ع) در ایام اربعین، قرارگاه‌های تخصصی در هر حوزه بصورت مشترک تشکیل و موضوعات بصورت تخصصی‌تر مورد ارزیابی، بررسی و برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد.

لزوم ارائه خدمات مناسب به زائران در گذرگاه‌های مرزی مهران – زرباطیه

همچنین مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرزی اربعین به همراه مسئول ستاد اربعین سفارت ایران در عراق در محور استان واسط و نمایندگان شهرداری تهران جلسه‌ای مشترک با محمد جمیل المیاحی استاندار واسط عراق، فرماندار بدره و شهرداران بدره و زرباطیه به منظور بررسی وضعیت حمل و نقل اربعین در استان واسط داشتند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه عنوان شد که یک سری مسایل و مشکلات در مرز زرباطیه و مهران وجود دارد که نیاز است با هماهنگی مسوولان ایران و عراق این مشکلات رفع شود.

بنابراعلام روابط عمومی قرارگاه مرکزی حمل ونقل مرزی اربعین حسینی(ع)، در این نشست همچنین تعیین محل اسکان و محل پشتیبانی ناوگان در شهر کوت عراق مورد بررسی و پس از آن از گذرگاه مرزی مهران به خاک عراق بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز