خبرگزاری کار ایران

پایش مناطق جنگلی درگیر حریق در مریوان توسط رئیس سازمان منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۲۸

در پی آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان که از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۲ مرداد آغاز شده است، امروز رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به منطقه سفر کرد و برخی مناطق جنگلی درگیر حریق در این شهرستان را به مدت ۴ ساعت بررسی و پایش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، عباسعلی  نوبخت از صبح امروز به منظور بررسی وضعیت جنگل‌های مریوان که از روز پنجشنبه دچار آتش‌سوزی شده است، به استان کردستان رفته و اکنون در منطقه و در کنار جنگلبانان حضور دارد.

مردمان محلی روستای انجیران از توابع شهرستان مریوان که دوشادوش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مشغول خاموش کردن آتش جنگل‌ها و مراتع هستند، امروز از حضور رئیس سازمان منابع طبیعی در منطقه تشکر کردند. 

هم‌اکنون دو فروند هلی‌کوپتر در حال خاموش کردن آتش در جنگل‌های مریوان هستند. بخش اعظم آتش در جنگل خاموش شده است و تنها یک منطقه درگیر حریق است که تحت کنترل نیروهای حفاظتی منابع طبیعی قرار دارد. 

گفتنی است، در بررسی مناطق جنگلی طعمه حریق، اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان، نقی شعبانیان، معاون امور جنگل و بهزاد شریفی‌پور، مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان، عباسعلی نوبخت را همراهی می‌کردند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز