خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی آب‌وهوا در پایان هفته/ حداکثر دمای پایتخت به ۳۹ درجه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۸۱

امروز؛ پنج شنبه جو پایدار و آسمان صاف در اکثر مناطق کشور برقرار است.

به گزارش ایلنا، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است. روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲، در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود. 

شنبه در ارتفاعات شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی و یکشنبه، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. 

روز دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. 

در سه روز آینده برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود. 

طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. 

آسمان تهران روز پنج شنبه ۱۲ مرداد، صاف و در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه، آسمان صاف تا قسمتی و به تدریج وزش باد در بعد از ظهر با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز