خبرگزاری کار ایران

تمرین مقابله با سیلاب در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۴۴

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برنامه‌ریزی برای برگزاری مانور دورمیزی سیلاب درکلانشهر تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید آرون با اشاره به برگزاری سمینار توجیهی تمرین دورمیزی سیلاب درکلانشهر تهران گفت: این سمینار با حضور نمایندگان کارگروه‌های تخصصی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران و سایر دستگاه‌های تخصصی در سالن مرکز عملیات اضطراری شهرتهران برگزارشد و در جریان آن پیشینه وقوع سیلاب در شهر تهران و عوامل ایجاد سیلاب در حوضه‌های آبریز شهر تهران، نقشه‌های پهنه‌بندی خطرسیل و پیش بینی سناریوهای محتمل برای حاضرین تشریح شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: در این نشست همچنین، نمایندگان کارگروه‌های تخصصی نظرات و تجربیات خود پیرامون اقدامات متصور در مراحل پیشگیری، آمادگی، پاسخ و بازتوانی در خصوص موضوع سیلاب را عنوان کردند.

وی همچنین با بیان اینکه تهران همواره در معرض مخاطرات ناشی از سیلاب قرار دارد، گفـت: با توجه به تغییرات اقلیمی، دیگر نمی‌توان گفت که تنها در فصلی خاص از سال باید منتظر سیلاب باشیم، از این رو همواره باید در شهری مانند تهران آمادگی مواجهه با سیل و کاهش آسیب‌هاو  خسارات ناشی از آن را داشته باشیم. در همین راستا نیز تصمیم بر آن شد تا تمرین دورمیزی سیلاب درکلانشهر تهران با مشارکت کارگروه‌های تخصصی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران و ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲گانه به زودی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز