خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۰۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «رضا صابری» را به عنوان «سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس» وزارت عتف منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصابی وزیر علوم خطاب به «رضا صابری» آمده است: 

نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به مأموریت‌های مختلف وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزۀ علم و فناوری و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور موفق و مؤید باشید. 

توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

گفتنی است؛ رضا صابری (زاده استان گلستان_۱۳۴۵) دانش‌آموخته رشته مردم‌شناسی از دانشگاه پونا هندوستان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون آموزشی، دانشجویی و اداری مالی دانشگاه علامه طباطبائی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر، عضو شورای شهر آزادشهر و نماینده اسبق مردم آزادشهر و رامیان و چشمه‌ساران و فندرسک در مجلس نهم اشاره کرد. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین ضمن قبول استعفای مرتضی فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه، از خدمات و تلاش‌های وی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز