خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خبر داد:

برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی شهید حسن طهرانی مقدم در آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۲۱

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته، شهید «طهرانی مقدم» و۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۲۲ آبان ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «جمال‌الدین مهدی‌نژاد» در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته، شهید «حسن تهرانی مقدم» و۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اظهار داشت: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مدت چهار دهه در زمینه تربیت دبیران متخصص فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و از قدمتی برابر با انقلاب اسلامی بهره‌مند است. 

وی از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته، شهید «طهرانی مقدم» و۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۲۲ آبان ۱۴۰۲ خبرداد، گفت: شهید طهرانی مقدم از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بود و طی ۱۰ سال اول فعالیت این دانشگاه و در دوران دفاع مقدس ۷۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی گردید. 

دبیر کنگره بین‌المللی شهید حسن تهرانی مقدم افزود: این دانشگاه امسال برای اولین بار به بهانه بزرگداشت روز شهادت شهید طهرانی مقدم، تلاش دارد در فضایی علمی و با نگاهی فناورانه به خدمات شهید طهرانی مقدم برای نظام جمهوری اسلامی بپردازد. 

مهدی‌نژاد به مشارکت دانش‌آموزان و معلمان در این کنگره و ابعاد تربیتی و فرهنگی کنگره اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی میزبان و برگزارکننده این کنگره است، از مشارکت همه دانشجومعلمان برای ارسال آثار استقبال می‌کنیم؛ همچنین امکان حضور موثر دانش‌آموزان به منظور آشنایی آنان با ابعاد شخصیتی شهید طهرانی‌مقدم فراهم است. 

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ادامه داد: حتی در جلسات شورای سیاستگذاری، با رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور مذاکراتی داشتیم تا زمینه و بستر مناسب برای حضور و مشارکت دانش‌آموزان مدارس خارج از کشور در این کنگره فراهم شود تا از این طریق شاهد تاثیرات تربیتی و فرهنگی در نسل جدید باشیم. 

وی گفت: ارائه مقالات، تنظیم و تدوین کتاب، ارائه آثار هنری، دل‌نوشته‌ها و مدیریت و سبک زندگی شهید تهرانی مقدم از آثار و فعالیت‌هایی است که در این کنگره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

دبیر کنگره بین‌المللی شهید حسن تهرانی مقدم ادامه داد: ان‌شاءالله دوست‌داران انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و شهید طهرانی مقدم و شهیدانی که امنیت ملی کشور را تأمین کرده‌اند بتوانند در این فراخوان شرکت کنند. 

گفتنی است؛ کتاب، مقاله، یادداشت، پایان‌نامه، رساله و گزارش آثار بخش مکتوب علمی؛ اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، کلیپ، نماهنگ و عکس آثار بخش هنری؛ دلنوشته، داستان کوتاه، شعر و سرود آثار بخش ادبی و مسابقه طراحی معماری مجموعه فرهنگی و مذهبی شهید حسن طهرانی مقدم بخش ویژه کنگره می‌باشد. 

در پایان این نشست از پوستر کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم رونمایی شد. 

جهت اطلاع از جزئیات این کنگره به آدرس سایت congHTM. sru. ac. ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز