خبرگزاری کار ایران

برنامه ریزی هلال احمر برای برگزاری مراسم های عزاداری دهه اول‌محرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۸۹

در آستانه فرا رسیدن ماه عزای حسینی، جلسات برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری مراسم‌های عزاداری در دهه اول محرم در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت در هلال احمر، در نشست‌های مشترک اعضای شورای هیات پایگاه بسیج شهید هوری و معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه که در دفتر این معاونت برگزار شد؛ حاضران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

بر اساس این‌برنامه‌ریزی‌ها که در سه نشست جداگانه برنامه‌ریزی شد، مراسم عزاداری از نماز ظهر الی 13:30 از تاریخ 28 تیر ماه لغایت 8 مرداد به مدت 8 روز کاری برگزار می‌شود. همچنین در این ایام ایستگاه صلواتی درب ساختمان صلح مستقر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی، معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه محرم در این مجموعه گفت: معرفت شناسی قیام امام حسین(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت و افزایش روحیه معنوی و معرفتی در ماه محرمبه اقشار جامعه و بسترسازی مناسب برای حضور کارکنان جمعیت هلال احمر در ابراز ارادت به محضر امام حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر(ص) از جمله اهدافی است که در این برنامه ریزی‌ها مد نظر قرار گرفته است.

بنا به گفته وی این برنامه‌های تبلیغی و معرفتی در حوزه نمایندگی مورد بررسی و واکاوی مستمر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز