خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام دستفروشان محوطه پیرامونی تئاترشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۸۰

سرپرست معاونت امور مناطق و محیط‌زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از ثبت‌نام دستفروشان محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر با هدف ساماندهی آنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، یاسر نکوفال در تشریح جزئیات این خبر گفت: در چند روز اخیر شهرداری مناطق ۶ و ۱۱ با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقداماتی برای جلوگیری از بساط‌گستری و سد معبر در محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر انجام داده است. 

وی با اشاره به لزوم رفع معضل سد معبر دستفروشان در این محوطه اظهار داشت: دستفروشان این محدوده برای ادامه فعالیت خود باید ساماندهی شوند. این ساماندهی می‌تواند به جانمایی آنان در روزبازارها یا هدایت آنان به فضایی مناسب در نزدیکی چهارراه ولیعصر (عج) باشد. 

نکوفال ادامه داد: از صبح امروز نمایندگانی از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در کنار ایستگاه مترو اقدام به ثبت‌نام و جمع‌آوری اطلاعات این افراد کرده‌اند تا در اسرع وقت برای ساماندهی آنان اقدامات لازم انجام شود. 

سرپرست معاونت امور مناطق و محیط‌زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تاکید کرد: همه بساط‌گستران این محدوده فقط با کارت ملی و آدرس محل سکونت خود می‌توانند به این ایستگاه مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند. 

وی با بیان این که بیش از ۱۵۰ نفر در این محدوده دستفروشی و بساط‌گستری می‌کردند، افزود: علاوه بر جانمایی در روزبازارها، به دنبال فضایی برای اختصاص به دستفروشان در نزدیکی این محدوده هستیم تا علاوه بر بهسازی محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر، معیشت دستفروشان نیز دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز