خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران:

دومین تعمیرگاه ویژه بانوان در مرکز سراج راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۶۳

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: دومین تعمیرگاه ویژه بانوان در مرکز معاینه فنی سراج تا پایان تابستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، شادی مالکی در خصوص راه‌اندازی مرکز معاینه فنی سراج گفت: اولین تعمیرگاه ویژه بانوان را در مرکز شهید آبشناسان راه‌اندازی کردیم و دومین مرکز ویژه بانوان هم که سراج نام دارد، تا پایان تابستان تحویل شهروندان می‌شود.

وی با بیان این که خط ویژه بانوان را در مرکز نیایش راه‌اندازی کردیم، خاطرنشان کرد: در این خط یک نفر همیار از ابتدا تا انتهای کار همراه با مراجعه‌کننده است. ضمن این که کلیه خدمات و تست‌های معاینه فنی توسط کاردار فنی ما صورت می‌گیرد.

مالکی افزود: ارائه مشاور فنی خودرویی در صورت نیاز و درخواست به بانوان داده می‌شود. مشابه این خط برای آقایان هم ظرف چند ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد. 

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان این که مرکز نیایش مجهز به سالن انتظار شده است، بیان کرد: زمانی که مراجعین در انتظار دریافت خدمات هستند در این سالن حضور دارند و می‌توانند در زمان تست معاینه فنی از این سالن استفاده کنند. همچنین می‌توانند در این سالن جدید خدمات آموزشی دریافت کنند.

وی گفت: این خدمات آموزشی صرفا مربوط به خودرو نیست و مرتبط با محیط‌زیست است؛ حتی سعی می‌کنیم آموزش‌های تفکیک از مبدأ را با توجه به این که نزدیک به ۳۰ درصد از مراجعین ما خانم‌ها هستند، در این مراکز داشته باشیم.

مالکی در ادامه گفت: مرکز سراج در شرق تهران و خیابان سراج واقع شده است و نزدیک به میدان هنگام است. این مرکز پهنه شرقی تهران را پوشش می‌دهد. ما خدمات ویژه خودرویی ویژه مانند کارواش و کارشناسی رنگ و بدنه را هم وارد مراکز کردیم. در حال حاضر بحث خودروی‌های سیار سوخت‌رسان را در مراکز پیش می‌بریم که مجهز به ون‌کافه‌ها هستند.

همچنین به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، تا پایان تیرماه کارواش در مراکز معاینه فنی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز