خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد:

ارائه خدمات ویژه توسط «همیار» در خط معاینه فنی مخصوص بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۹۰

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در راستای رویکرد جدید مدیریت شهری مبتنی بر نوآوری و ارتقای کیفیت، خدمات جدیدی درباره فضاهای مخصوص بانوان، آموزش شهروندی، ارتقای کیفی خدمات و تعامل با مشتریان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، شادی مالکی در توضیح جزئیات خدمات ارائه‌شده در خط ویژه معاینه فنی بانوان گفت: از آنجایی که در برخی از مراکز معاینه فنی شهر تهران نظیر مرکز نیایش سهم مراجعه بانوان در حدود ۵۰ درصد است، بنا بر نیازسنجی انجام‌شده به منظور تسهیل در ارائه خدمات شایسته به این جامعه هدف، یک خط معاینه فنی ویژه بانوان با خدمات مشخص و متناسب با ایشان اختصاص یافته است. 

وی افزود: در خط مخصوص در نظر گرفته شده برای بانوان، یکی از کارکنان فنی آمادگی دارد تا به عنوان همیار در تمامی مراحل انجام آزمون‌های معاینه فنی خودرو تا اخذ گواهی معاینه فنی ضمن همراهی، نسبت به ارائه خدمات مشاوره فنی وضعیت خودرو در صورت تمایل مراجعین اقدام کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان این که در فاز نخست، این طرح برای خط ویژه بانوان راه‌اندازی شده است و در فاز بعدی به صورت عمومی برای سایر مراجعین و البته به صورت اختیاری ارائه خواهد شد، تاکید کرد: این خدمات جدید برای بانوان در این فاز حسب نیازسنجی انجام شده است.

مالکی ادامه داد: در خط معاینه فنی ویژه بانوان با عنایت به حضور همیار ملاحظاتی متناسب با بانوان در انتقال و توضیح مسائل فنی خودرو انجام خواهد شد. با توجه به این که معمولا بانوان در مسائل فنی و تعمیراتی خودرو کمتر از آقایان درگیر هستند، حتی ادبیات مشاوره و توضیحاتی که در خصوص اعلام نقص و ایراد و رفع آن بیان می‌شود، باید متفاوت و متناسب برای بانوان باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح جدید علاوه بر خدمت‌رسانی به بانوان، آموزش اولیه و عمومی مباحث خودرویی و توانمندسازی بانوان در بحث نگهداشت خودرو مورد نظر است که با توجه به کثرت رانندگان بانو در سطح شهر، بدون تردید این آموزش شهروندی می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و ارتقای ایمنی تردد موثر باشد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به ساماندهی محل انتظار و استقرار مشتریان در هنگام انجام آزمون خودرو در مرکز نیایش، در خصوص راه‌اندازی خدمات جدید آموزش شهروندی در مکان سالن انتظار گفت: در راستای مدیریت امور مشتریان و تکریم به مراجعین فضایی در سالن معاینه فنی مرکز نیایش به عنوان سالن انتظار با کلیه امکانات رفاهی تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این سالن با استقرار میز خدمت، نصب پوسترهای آموزشی، پخش کلیپ‌های آموزشی از نمایشگر خدمات آموزش شهروندی در مباحث مختلف محیط‌زیستی و خودرویی توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود. این فضا به صورت شیشه‌ای طراحی شده است تا مراجعین در بازه زمانی ۱۰ دقیقه‌ای علاوه بر مشاهده فرآیند انجام معاینه فنی خودروی خود از مباحث آموزش شهروندی و مشاوره فنی همکاران میز خدمت نیز استفاده کنند. این طرح از مرکز نیایش آغاز شده است و به‌زودی در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان هم اجرا خواهد شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ضمن تاکید بر این که اجرای هر طرح باید منطبق بر نیاز ذی‌نفعان باشد، تصریح کرد: هر طرحی جهت بهبود پس از اجرا نیاز به پایش مستمر، شناسایی نقاط ضعف و در نهایت اصلاح آن دارد که این دو طرح خدمت‌رسانی جدید نیز از این مساله مستثنی نیستند. این ستاد تلاش خواهد کرد به منظور تحقق اهداف مورد انتظار مدیریت شهری نسبت به بهبود آن در راستای توسعه کیفی خدمات و ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان جهت پیاده‌سازی در دیگر مراکز معاینه فنی اقدام کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز