خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد:

تلاش شهرداری برای حضور تمامی گرایش‌ها در «خانه اندیشمندان علوم انسانی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۱۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه شرایطی فراهم می‌شود که خانه اندیشمندان علوم انسانی در اختیار افراد با تمام گرایش‌ها باشد، اقدام بدی نیست.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، در خصوص شایعات مطرح شده در مورد پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی و توضیحات معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران مبنی بر تلاش برای حفظ املاک شهرداری به نفع مردم و تمایل مدیریت شهری به انجام کار مشترک در این خانه، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده شورا و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی معتقدم که باید به صحبت‌های مسئولین اجرایی و مشخصاً مدیران بخش اجتماعی توجه داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر اینگونه می‌گویند که در طول مدت زیادی تنها از یک گرایش در خانه اندیشمندان حضور داشتند و امروز شرایطی فراهم می‌شود که گرایش‌های مختلفی در خانه حضور داشته باشند، حرف بدی نیست.

محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران امروز و در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که سیاست کلی شهرداری برای املاک اجتماعی این است که خدمات فراگیرتری ارائه دهد و بهترین روش این است از املاک محدود شهری به نفع مردم استفاده شود.

وی تأکید کرده بود: در حال حاضر جلسات در خانه اندیشمندان برگزار می شود و بحث تعطیلی نیست. دوستان مذاکره کردند و ما قائل به کار مشترک هستیم. ما دعوت به این کار مشترک کردیم و نمی‌دانیم چرا دوستان به یکباره موضع خود را تغییر دادند. همین امروز هم در خانه باز است و فعالیت ها ادامه دارد. خانه اندیشمندان در سال قبل حمایت مالی شده و تاسیسات و نگهداری از سوی ما انجام شده و بنای ما کار مشترک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز