خبرگزاری کار ایران

با حکم زاکانی؛

۷ معاون شهردار در سمت خود ابقا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۱۷۱

با حکم شهردار پایتخت، ۷ معاون شهردار در سمت‌های خود ابقا شدند و همچنین سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، با حکم علیرضا زاکانی، شهردار تهران معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق شهرداری تهران در سمت خود ابقا شدند.

همچنین سجاد محمدعلی‌نژاد، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران در سمت خود ابقا شد.

علاوه بر این با حکم زاکانی، رضا محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب شد. 

پیش از این رضا شرفی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بود که روز گذشته در حکمی توسط شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۲۲ منصوب شد.

شهردار تهران همچنین با صدور حکم دیگری، هادی حق‌بین را به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری تهران منصوب کرد. حق‌بین پیش از این مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران بود.

زاکانی همچنین با صدور حکمی، رضا سیفی را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ معرفی و منصوب کرد. سیفی پیش از این در سمت دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران فعالیت می‌کرد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز