خبرگزاری کار ایران

زاکانی در جمع خبرنگاران:

ظرفیت تولید آسفالت در تهران بیش از دو برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۱۳

شهردار تهران گفت: پیش از این ظرفیت تولید آسفالت در تهران در نهایت ۷۰۰ هزار تن در سال بود، اما با افتتاح کارخانه‌ امروز و مورد دیگری که طی چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، ظرفیت تولید آسفالت در پایتخت به یک و میلیون تن در سال می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه شصتمین پویش امید و افتخار و آیین افتتاح کارخانه «شماره یک» تولید آسفالت شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: سالانه ده درصد از معابر تهران نیاز به آسفالت‌ریزی دارد، به عبارت دیگر باید هر سال یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر پایتخت به زمین ریخته شود.

وی افزود: پیش از این ظرفیت تولید آسفالت در تهران در نهایت ۷۰۰ هزار تن در سال بود، اما با افتتاح کارخانه‌ امروز و مورد دیگری که طی چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، ظرفیت تولید آسفالت در پایتخت به یک و میلیون تن در سال می‌رسد. 

زاکانی درباره احداث کارخانه تولید آسفالت در سرخه‌حصار نیز گفت: کارخانه سرخه‌حصار کاملا مطابق استانداردهای محیط‌زیستی احداث شده است و میزان الایندگی آن بسیار اندک و نزدیک به آلایندگی یک دستگاه اتوبوس است.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: طی سه ماه گذشته ۴۹۰ هزار تن آسفالت در معابر تهران ریخته شده است. در تلاشیم تا قبل از آغاز فصل سرما این رقم به یک و نیم میلیون تن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز