خبرگزاری کار ایران

شهردار پایتخت اعلام کرد:

آغاز عملیات ساخت ۵ مجموعه پارکینگ در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۵۰

شهردار تهران با بیان اینکه امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در پایتخت در نظر گرفته‌ایم، گفت: از این میزان عملیات احداث ۵ موقعیت آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، صبح امروز - شنبه ششم خرداد ۱۴۰۲ - آیین کلنگ‌زنی ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی در پنجاه و هفتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت در این مراسم پیرامون برنامه شهرداری برای ساخت پارکینگ در تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این میزان عملیات احداث ۵ موقعیت آغاز شده است.

وی افزود: ساخت پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) از قبل آغاز شده بود و ما صرفا در صدد طبقاتی کردن و اضافه کردن تجهیزات به آن هستیم. پارکینگ بیمارستان شریعتی نیز در زمینی به مساحت ۵۱۰۰ متر مربع و به صورت مکانیزه ساخته‌ خواهد شد، این پارکینگ با ظرفیت حدود ۱۰ هزار خودرو تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

زاکانی ادامه داد: اعتبار لازم برای ساخت پارکینگ شریعتی ۳۸۰ میلیارد تومان است و افتتاح آن باعث کاهش حجم ترافیک‌ خودرویی خیابان جلال آل‌احمد نیز می‌شود.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: آغاز و انتهای پروژه‌های شهرداری تهران مشخص است و زمان افتتاح پروژه‌های شهری را به مردم اعلام ‌می‌کنیم، اما برای آن پیوست زمانی نداریم. پیش‌بینی می‌شود اگر سایر پارکینگ‌های مد نظرمان به صورت مکانیزه ساخته شوند به ظرفیت پارک حدود ۱۰ زار خودرو برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز