خبرگزاری کار ایران

خزعلی تاکید کرد:

احصاء مشکلات زنان و خانواده و ارائه آن به مراجع تصمیم‌ساز با کمک سمن‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۹۳

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست کشوری که امروز با حضور تعدادی از سمن‌های برگزیده فعال در امور زنان و خانواده در تهران برگزار شد اظهار کرد: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.

انسیه خزعلی خاطرنشان کرد: اعطای مجوز مجموعه‌های مردمی کسب و کار در کمترین زمان ممکن که توسط دولت سیزدهم انجام گرفت، گام بسیار بزرگی در راستای اشتغالزایی است. همچنین رویدادهای متنوعی در هفته خانواده برنامه ریزی شده که با همکاری شما تشکل‌های مردمی باید فراگیر شود تا مفاهیم فرهنگی و پویا را در حوزه های محوری خانواده زنده کنید.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، وی افزود: احصاء مشکلات حوزه زنان و خانواده در هر استان و انعکاس آن به مراجع تصمیم ساز از دیگر موارد مهمی است که توقع ورود سمن‌های فعال در آن وجود دارد.

در این نشست که به همت شبکه ارتباطی سازمان‌های غیر دولتی زنان برگزارشد، نمایندگان سمن‌های فعال کشوری در حوزه زنان و خانواده مشکلات خود را در زمینه فعالیت بانوان استانهای خود مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز