خبرگزاری کار ایران

وزش باد شدید در غرب و جنوب تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۳۵

طی امروز و روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در نواحی غربی و جنوبی استان تهران شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برون‌داد الگوهای پیش‌یابی عددی، بیانگر جوی نسبتا پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری با غبار رقیق طی پنج روز آینده در استان تهران است.

در این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب شاهد افزایش سرعت وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان خواهیم بود. 

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۳ تا ۱۵ تیر) دور از انتظار نیست.

از پنجشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۶ تیر) کاهش نسبی دما و از شنبه (۱۷ تیر) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد گاهی افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در روز چهارشنبه (۱۴ تیر)، آسمان تهران قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، از بعد از ظهر به صورت صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز