خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه ولایت برگزار می‌شود؛

تکریم سادات نوجوان در «مهمانی سادات»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۹۷

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، ویژه برنامه «مهمانی سادات» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، جشن‌ها و مواکب «مهمانی سادات» بـه منظـور تکریـم سادات نوجوان و گرامیداشت دهـه ولایت از سـوی سـازمان فرهنگـی هنری شهرداری برگزار می‌شود.

«مهمانی سادات» در دو بخش برپایی همزمان جشن و موکب در نظر گرفته شده است. بخش جشن‌های مهمانی سادات با بهره‌مندی از ظرفیت مخاطبان دختر نوجوان فرهنگسراها در مقطع متوسطه اول و دوم طراحی شده است و بناست برنامـه‌هـای این جشن توسـط خـود نوجوانان طراحـی و بـا راهبری محتوایی و حمایت فرهنگسراها اجـرا شود. همچنین در بخش موکـب‌هـای پذیرایی مهمانی سادات نیز تیم اجرایی بـا استفاده از ظرفیـت پسـران نوجـوان در مناطـق و فرهنگسـراها تشکیل می‌شود کـه پس از طراحـی موکب و جذب مشارکت گـروه‌هـای مردمـی، جهـادی، هیئات و... در تأمین امکانات موکب، نسبت به راه‌انـدازی آن اقدام می‌کنند.

«مهمانی سادات» در دهـه ولایت از ۸ تیرماه مصادف با عید قربان تا ۱۵ تیرماه مصادف با شب عید غدیر خم در تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار مـی‌شـود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز