خبرگزاری کار ایران

تسهیل تردد مسافران مترو در ایستگاه تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۶۱

گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه متروی تئاتر شهر به عنوان دومین معبر ورود و خروج مسافران متروی این ایستگاه که کارکرد دسترسی به زیرگذر و ضلع شمال‌شرقی چهار راه‌ولیعصر (عج) را ایفا می‌کند، به‌زودی مورد بهره‌برداری قرارخواهد گرفت. عملیات حفاری و سازه نگهبان این ورودی، پیشتر توسط شهرداری منطقه ۶ تهران در قالب ساماندهی و اجرای زیرگذر چهار راه‌ولیعصر (عج) صورت گرفته بود و حالا باقیمانده کار توسط ۴ متروی تهران در حال به سرانجام رسیدن است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، حسن کاووسی‌فر، مجری خط ۴ متروی تهران با اشاره به مطلب فوق گفت: گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه متروی تئاتر شهر، در واقع معبری جدید برای ایجاد امکان انتخاب مسیر ورود و خروج از ایستگاه مترو و همچنین زیرگذر ساخته‌شده در چهارراه ولیعصر (عج) محسوب می‌شود.

وی افزود: شرکت متروی تهران در ادامه کارهای انجام‌شده قبلی، عملیات تکمیل بخش‌های سازه‌ای، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی این گالری را برعهده گرفته و در حال حاضر مشغول نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه پله برقی، تکمیل سقف کاذب گالری، نصب چراغ‌های روشنایی و برخی نازک‌کاری‌های دیگر هستیم تا انشاءالله به‌زودی بتوانیم این ورودی جدید را تقدیم شهروندان کنیم.

کاووسی‌فر در پایان گفت: با راه‌اندازی گالری جدید، روند تردد مردم در فضاهای زیرسطحی این محدوده تسهیل می‌شود و دسترسی به نقاط مختلف چهارراه ولیعصر (عج) خصوصا در ساعات اوج مراجعه مسافران، شکل مناسب‌تری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز