خبرگزاری کار ایران

چمران:

مردم هنوز نمی‌دانند که با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌توان مشکلات ساختمان را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۹۷۱

رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم هنوز نمی‌دانند کسانی که رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ دارند می‌توانند اقدام کنند تا مشکلات آنها حل شود.

به گزارش ایلنا، مهدی عباسی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تعیین تکلیف ساختمان های بدون پروانه دارای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ با بیان اینکه وزارت کشور مسئول ارائه گزارش عملکرد شهرداری های کشور به مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: دستورالعمل وزارت کشور به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده که تعیین فرآیند بررسی آراء، تعیین فرآیند اجرا، کد درآمدی شناور، ارائه گزارش ماهانه در آن لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران هفته قبل نسبت به ابلاغ دستور العمل اقدام کرده که مغایر با دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور بوده و دارای ابهام است، یادآور شد: از جمله مغایرت ها می توان به تغییر ساختمان های مشمول در ماده یک بخشنامه، حذف رعایت اصول سه گانه فنی، شهرسازی و بهداشتی، اجازه حکم قلع و قمع در بخش هایی از ساختمان و تدوین دستورالعمل با رویکرد شهرسازی اشاره کرد.

عباسی تأکید کرد: از شهردار تهران تقاضا داریم که اقدامات شایسته را برای عمل به بخشنامه وزارت کشور و مطابقت بخشنامه های شهرداری با بخشنامه کشوری انجام دهد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز اطلاع رسانی درستی به مردم نشده است، گفت: مردم هنوز نمی دانند کسانی که رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ دارند می توانند اقدام کنند تا مشکلات آنها حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز